f * c k

hallå fääns. fan, youtube verkar inte funka och jag vill jättegärna att det ska funka nu på morgonen. känns så naket att sitta vid datorn utan musik. (ja, jag vet.. jag har ingen spotify, kanske ska fixa det?).

igår så kollade jag och hjärtat på film hos daniel och sophie. blev sherlock holmes, den va faktiskt riktigt bra. jag trodde att den skulle vara skitdålig och att jag nästan skulle somna i deras soffa, men icke! så den rekommenderas varmt.

i mitt tidigare inlägg om mina drömmar, så självklart är mitt hjärta med på planerna och jag ska göra allt i min makt för att dom ska gå i uppfyllelse. om jag så ska vara illegal. nä inte riktigt, men nästan! jag tycker lite synd om folk som verkligen inte har några framtidsplaner alls. utan knatar på varje dag som ser likadan ut. jag menar, vad ska man säga till sina barn när man blir gammal? jo jag jobbade där och bodde där precis hela mitt liv. för det lär ju låta skoj? tänk er att säga.. jag jobbade där ett halvår, sen flyttade jag dit och jobbade där, men chefen va så störd så då fick jag jobb där och sen flyttade jag dit och pluggade ett år.. osv. va det vore nåt!? för att jag ska kunna prestera bra, så måste jag trivas i tillvaron och vara nöjd med mina beslut och val, för dom kommer ju påverka en hela livet.



jag älskar mitt hjärta. du & jag




nog med serious talk. undra om man ska ringa och väcka ida katarina jönsson?! heho




hejdåhejdå

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback